onsdag den 21. november 2012

Random Facts #2

 Så er jeg kommet på endnu en omgang ubrugelige fakta om mig. Første del kan læses lige her.

- For nogle år siden så en veninde og jeg konstant Crossroads sammen (jep, filmen med Britney Spears), og vi kunne replikkerne udenad.
- Jeg er mere end én gang gået småtuden ud fra teateret eller biografen. Jeg at komme af sted og bliver åbenbart ret nemt berørt af sådan noget.
- Min yndlingsparfume er Ôui fra Lancome, men det skal være "den hvide" og den er desværre udgået. Dog kan man sommetider købe den i Tax Free i lufthavne.
- Blodpølse er det absolut klammeste, man kan servere for mig. Og jeg er ellers virkelig ikke kræsen.
- Jeg går i kirke hver d. 24. december om formiddagen eller eftermiddagen med min bedste veninde og hendes søster. Det er i vores "gamle kirke", som er den vi er konfirmeret i.
- Jeg hed Plet som mini- og juniorspejder.
- Jeg kan falde i søvn overalt. Så sent som i går faldt jeg i søvn begge veje til og fra kærestens håndboldkamp. På hjemmeturen sad jeg åbenbart og tog fat i kærestens sele - og der var altså to af hans kammerater med i bilen.. PINLIGT!
- Ebay var et total ukendt land for mig, lige indtil jeg lavede pakkekalender for mine to veninder i år. Nu er jeg blevet mere eller mindre afhængige af liiige at tjekke, om jeg ikke kan få diverse ting billigere derinde.
- Jeg drømmer om en lille fransk bulldog eller nova scotia duck tolling retriever, som skal hed Sally eller Charlie.
- En af mine yndlingsbøger er Sofies Verden
- Jeg har gået til både håndbold, fodbold, svømning, volleyball, gymnastik og spejder. Nu kommer jeg af sted i fitness en gang om måneden, host host!
- Jeg gad virkelig godt at have råd til at holde avis, og jeg ville nok vælge Politiken.
- Jeg har endnu ikke fået lavet den billedvæg i stuen, som jeg har haft i tankerne det sidste års tid.
- Min bedste veninde og jeg bruger sjældent under fire timer, når vi er i IKEA sammen. Og med IKEA Family-kort er der jo gratis kaffe ;-)
- Jeg har aldrig fået læst den sidste Harry Potter bog færdigt. Nåede halvvejs i den engelske version, men kørte død. Gik i gang med den danske, nåede halvvejs, så begge filmene (den er jo delt i to) og er så aldrig kommet videre med bogen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar