torsdag den 17. januar 2013

En "bette" madpakke

Tja, den er vist ikke så lille igen. Men den skal også holde mig kørende helt til aftensmaden, så der skal proppes en del i den lille Ikea-plastikpose.

Dagens madpakke består af:
4 gulerødder
1 pære
1 banan
6 spsk. hytteost
1 grovbolle
2 stk. kyllingepølse
1 æg
10 mandler


















Jeg tæller point på app'en Mobile Fitness. Derfor er madpakken ret vigtig, så jeg ikke ender med den varme mad fra kantinen eller alt for mange stykker kage. Det gode er dog, at jeg må spise, hvad jeg vil, så længe, der er point til det. I går havde jeg f.eks. en mindre eftermiddagskrise, som en lille Daimchokolade rettede op på. Og selvom jeg har haft to dage i denne uge, hvor jeg ikke har talt point (da jeg vidste, de ville blive overskredet) har jeg tabt mig et kilo på en uge. Så jeg fortsætter med at tælle point, men jeg bliver aldrig "point-slave", og jeg giver mig selv lov til at tænke på alt andet end kalorier, når jeg spiser hos andre eller skal weekendhygge med kæresten.

P.S. Fem stykker blandet slikker koster mig kun 1 point ;-)

1 kommentar:

  1. Det ser lækkert ud! Hvornår skal du til eksamen næste gang?
    Og har du måske tid til at drikke et krus kaffe i weekenden? Med mig altså :)

    SvarSlet