søndag den 6. januar 2013

Min bedste ven!

Jeg har fuldstændig glemt at introducere jer for min all time allerbedste ven her i eksamensperioden - termokanden!

Kæresten og jeg havde et vennepar på besøg til spisning i går, og klokken blev næsten halv 2 i nat, inden de drønede hjem igen. Og efter rigtig god mad (kæresten stod i køkkenet hele dagen og lavede det lækreste Brødrene Price-mad), lækker vin, brætspil og gode grin, var hovedet en anelse tungt her til morgen.
Men jeg havde desværre ikke tid til at snuppe en sofadag. Så jeg måtte i gang med den store madpakke, da kantinen er lukket herude på universitetet om søndagen, og ikke mindst en termokande fyldt med kaffe. Det er simpelthen for dyrt at købe det i kantinen eller trække det i automaterne.

Jeg har længe snakket om, hvor smart det er med sådan en, når jeg bruger en del timer på universitetet i hverdagen. Og ham den søde har åbenbart lyttet rigtig godt efter! For da han kom hjem fra en uges ophold i London i starten af december, havde han købt en termokande med hjem. Og ikke bare en kedelig og almindelig en, næh nej, han havde været inde i en butik, som vi var inde i sammen i efterårsferien i London og husket, hvilken termokande, jeg havde sukket efter.

Den er sååå fin med sit farverige mønster, og så holder den seriøst kaffen varm i omkring otte timer. Den er absolut godkendt, og lige for tiden er den helt og aldeles uundværlig :-)



































Desuden behøver man jo ikke at gå ned på detaljerne, bare fordi den står på læsning fra morgen til aften. Så jeg lagde lidt neglelak i går, og jeg er stadig rigtig vild med farven og ikke mindst "konsistensen" (når den skal påføres) fra Depend, som jeg skrev om her. Farven er meget mere virkelighedstro på billedet i dette indlæg.



































Skøn søndag derude.

6 kommentarer:

  1. Nej hvor er den fin! Sød kæreste :)

    Jeg har en fra Søstrene Grene, men den er ikke super. Tilgengæld købte jeg en til min kæreste i julegave - den holder vandet varmt i 24 timer, win!

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen så godt tænkt af ham :-)

    Og jeg tror også, at den her kan holde det varmt rigtig længe. Jeg har dog altid formået at tømme den inden for omkring otte timer, haha.

    SvarSlet
  3. Ej, sikke en fin termokande!! Den må da holde humøret højt med alle de flotte farver OG varm kaffe :)

    SvarSlet
  4. Den hjælper lidt på humøret ja. Og så er varm kaffe aldrig helt skidt, når øjnene bliver tunge over det keeedelige teori ;-)

    SvarSlet
  5. Nujs, den er lækker! Så er det da lidt sjovere at drikke kaffe :D

    SvarSlet