lørdag den 16. februar 2013

Kold udflugt

Kæresten foreslog, at vi handlede ind til lidt madpakker og indtog dem i Zoo. Det kunne jeg naturligvis ikke argumentere i mod, så vi drønede ud og handlede ind til til sandwich. Desværre havde de ikke almindelige og gode sandwichboller ved bageren, som de plejer, så kæresten endte med at købe osteboller i stedet. Det smagte nu også farligt godt, men jeg ville nok foretrække en almindelig sandwichbolle, når der skal fyld i :-) I min var der kylling, en smule Miracle Whip (light-udgaven), agurk, tomat, meget lidt chilimayo og salat. Kæresten havde det samme i, dog også et par skiver bacon. Mums, de var gode! Og så havde jeg medbragt en banan i stedet for en ekstra sandwich, da jeg stadig taster min mad ind i Mobile Fitness og forsøger at overholde dagens point.


















Det var simpelthen så koldt at sidde og spise og at gå rundt i Zoo. Vi købte ellers lidt varmt at drikke (kaffe til mig og varm kakao med flødeskum til ham den søde), men det hjalp kun kortvarigt. Kulden passede dog meget godt til weekendens aktiviteter, som åbenbart er "Grønlandsk weekend". Der var en del slædehunde, som man kunne snakke med og klappe. Dette var en af de sødere og mere rolige, det var i hvert fald ikke alle af dem, der var i børnevenligt humør.























Og så var der en enormt nysgerrig ged, som fik øje på kærestens plastikpose. Den må have duftet af madpakkerne, selvom de for længst var spist, for den interesserede sig ikke for andet end ham og posen. Men lidt sød var den nu alligevel.






















Vi fik set det meste, og så cyklede vi hjemad igen. En hyggelig, omend iskold, lørdagsudflugt.

4 kommentarer:

  1. Åhhh hvor hyggeligt! Ville ønske der var en zoo i nærheden af Århus :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud :)

    Mums, så fik jeg lige lyst til osteboller!!!

    SvarSlet
  3. Det er også rigtig hyggeligt at kunne cykle ud og nyde madpakker og gå rundt og hilse på alle dyrene. Jeg ELSKER at være i Zoo :-)

    SvarSlet
  4. Ej, hvor hyggeligt! Godt at I kom afsted selvom det var koldt!

    SvarSlet