lørdag den 13. april 2013

Dejlig lørdag

Jeg har haft en rigtig god lørdag indtil videre. Jeg startede med at sove længe og indtage morgenmaden under dynen - skønt. Bagefter fik jeg kæresten med ud på en løbetur. Vi tog den sædvanlige rute på lige knap 3,6 km, men desværre var jeg fem sekunder fra at løbe personlig rekordtid i dag. Ærgerligt, men det vigtigste må være at komme af sted :-)

Min bror har fødselsdag i dag, så klokken 12 stod den på frokost og fejring inden hos ham. Vi fik smørrebrød og hyggede. Han havde annonceret, at der efter kaffen var en overraskelse. Så vi startede intetanede bilen og endte ved koncerthuset i Odense. Her stod den på to timers fantastisk koncert, som var et Beatles kopiband akkompagneret af Odense Symfoniorkester. Virkelig godt og masser af kendte melodier.

Jeg havde forresten mine nye bukser fra Gina Tricot på, som jeg besluttede mig for at beholde, selvom jeg har været i overvejelsesfasen den seneste uge. Dem skal jeg nok blive rigtig glad for!























Om en times tid mødes jeg med nogle skønne veninder på en bar inde i centrum og får nogle øl. Dog holder jeg lidt igen i aften, da alarmen ringer klokken 08.00 i morgen tidlig. Vi skal nemlig fejrer min kærestes søster hele dagen i morgen fra klokken ni, så jeg må hellere få nogle timers søvn og knap så mange genstande.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar