lørdag den 21. september 2013

Lidt rod

Jeg har leget lidt med bloggens design. Ved endnu ikke, om jeg er helt tilfreds, men hvis jeg skal nå at få bare lidt fornuftigt ud af denne lørdag, må jeg videre i programmet :-)

Ville bare lige gøre opmærksom på, at hvis der roder herinde, eller I opdager noget, som ikke fungerer optimalt, er placeret helt skævt på siden, har en irriterende farve eller lignende, så smid gerne en kommentar. Det er nok langt fra alting, jeg selv når at opdage og få rettet op på. Jeg er absolut ikke øm overfor mit design, så lidt konstruktiv kritik eller jeres umiddelbare indtryk er også mere end velkomment.

Jeg har en småtravl lørdag forude, selvom jeg er alene hjemme og ikke rigtig har planer, der involverer andre. Men der er lige en hel liste med mere eller mindre fornøjelige ting, der skal krydses af:

- Vaske tøj
- Rydde op
- Skrive jobansøgninger
- Lave madplan
- Handle ind til i aften (den står på en af de retter, som kæresten normalt ikke er begejstret for)
- Skrive på eksamensopgave
- Planlægge arbejdstider for næste uge
- Læse nogle specialerelaterede mails
- Pakke færdigt ud fra vores ferie (Ahem, der står stadig en kæmpe rød kuffert i soveværelset. Den burde tømme sig selv og hoppe ud i skuret. Det er bare lidt som om, den ikke har fattet det)
- Sortere billeder fra ferien

Og hvis jeg kender mig selv ret kommer der en lille ting eller to mere på listen i løbet af dagen. Så der er nok at se til, mens kæresten er til sportsstævne. Hav en skøn weekend!

4 kommentarer:

  1. Synes det er rigtig fint, jeg ville dog vælge at have alt over i den ene side så det ikke blev så bredt ;) Jeg skal i hvert fald scrolle fornede på min mine pc for at kunne se det hele. Så måske et smallere layout? Men headeren er rigtig fin!

    God fornøjelse med alle dine to-do's og god lørdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar, søde Trine. Det er rigtig brugbart, for jeg har selv siddet og måtte scrolle fra side til side. Det er bare lidt irriterende, at det er feltet med selve blogindlægget, der skal blive mindre. De to sidebarer kan nemlig ikke gøres smallere, uden det ser skørt ud. Og når indlægsfeltet formindskes, er der ikke plads til store fine billeder.

      Måske skal jeg proppe det hele over i den ene side, som du foreslår :-) Det er et forsøg værd i hvert fald.

      Ja, der er nok på dagens liste. Men der var også lige tid til at hente lidt bland-selv-slik, som skal få mig igennem lidt eksamensopgave senere. God lørdag til dig også.

      Slet
  2. Rigtig fint design. Toplækkert at læse og finde rundt i :)
    Det var da en fuldvoksen to-do liste. Jeg håber du nåede det meste og hatten af, for at nå så meget på en lørdag!

    SvarSlet