onsdag den 23. oktober 2013

Gårsdagens

I får lige et helt igennem "Line-Classic". Sådan et tøjsæt her er altså homesafe i mit univers, og jeg føler mig rigtig godt tilpas i det. Kombinationen af højtaljede sorte jeans, en langærmet t-shirt, en blazer og et par sneaaaks - så er jeg godt kørende. Outfittet havde jeg på i går, da jeg var på arbejde det meste af dagen. Kender i de dele af garderoben, som man nærmest kan hive frem i søvne uden at skænke det ret mange tanker? Sådan nogle er rare at have en tidlig tirsdag morgen som i går, så det var, hvad jeg fandt frem.


Jeg er rigtig glad for alle delene i dette sæt, og de er endda nogenlunde budgetvenlige. Bukserne (som jeg skrev om her) er fra Weekday og mit absolutte favoritpar. De fungerer bare hver eneste gang, de er utroligt nemme at style, og så gav jeg næsten intet for dem. Blusen er hvid og navy stribet og fra H&M. Blazeren er også navyfarvet og med trekvartærmer, der rynker en smule. Den er købt i Primark i London. Skoene er virkelig også yndlings! De er fra Nike og sort- og hvidmønstrede. Elsker dem.

Og så lige et kæmpe stort "tommelfingeren-op" til, at jeg også var iført disse solfrækkerter i går. Det er ikke mange solstrejf, jeg har mærket til i dag.



2 kommentarer:

  1. Tak søde. Det er bare sådan et "trygt" outfit. Elsker de sæt, som man ikke skal tænke over, haha.

    SvarSlet