tirsdag den 8. oktober 2013

It's on!


Vi har haft hele hytten duftende af flæskesteg og brunede kartofler tidligere på ugen, og i dag kastede jeg mig så ud i endnu en julet aktivitet. Jeg begyndte på gaveindpakningen af de to pakkekalendere, som jeg laver til veninder. Det er jo for pokker hele 48 gaver, der skal klistres ind i lidt papir og pynt - og hvor jeg dog bitterligt fortrød, at jeg gik ret sent i gang med opgaven sidste år. Så af ren og skær erfaring er jeg gået i gang her lidt mere end en måned, før vi udveksler dem.

Tænker det er et projekt, som jeg kan gå og småhygge mig med, når jeg lige har tid og overskud til at lege med gavebånd. Bare knap så fedt, at det tager en krig at finde alle remedierne frem (gavepapir i alskens farver, gavebånd i alskens farver, tape, saks, talklistermærker, alle gaverne...) og ikke mindst at pakke dem væk igen, så vores stuegulv kan bruges til andet end gaveindpakningsområde de næste mange dage ;-)
























Hyggeligt var det i hvert fald at komme i gang, og jeg indrømmer gerne, at jeg hørte lidt Kim Larsen julesange i baggrunden. Ikke ret mange, men en smule. Bare rolig, jeg er slet ikke i julehumør endnu, og gudskelov for det da. Det ødelægger det tit for mig, at jeg bliver ramt af den der forventningsglæde og kriblen i maven laaang tid før december og selveste juleaften, men i år har jeg holdt det på afstand indtil videre. Mon ikke det nok skal angribe mig med voldsom styrke, når vi nærmer os slutningen af november? Det vil jeg vædde med! Jeg er jordens største julehyggegris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar