onsdag den 11. december 2013

Jeg bliver så begavet

Jeg får de fineste små og veludtænkte gaver fra to gode veninder i årets pakkekalendere - og jeg er så trist over, at jeg i morgen allerede er halvvejs gennem gaveorgiet! Faktisk er de små sedler, der følger med pakkerne hver dag, oftest lige så skønne og smilfremkaldende som gavernes indhold. Tænk sig at blive mindet om, at man er holdt af af to dejlige damer hver eneste decemberdag. Ja, så kan jeg altså ikke bede om ret meget mere eller en bedre start på de kolde og mørke morgener. Det skulle da lige være lidt sne til at sætte en stor fed streg under julestemningen. Men jeg nøjes gerne med mine gode pakkekalendergaver.

6. december bød på en bodyshampoo med granatæbleduft, en mobil"taske" og en bette dåseøl.







7. december var der en fin mintfarvet dåse, en pakke Smarties og en Smarties-kogebog gemt bag den kulørte gaveindpakning.



8. december indkasserede jeg to gange maskingtape og en stjerneguirlande.



9. december var der skin tonic, en maske, en neglelak og to rigtig søde postkort under minijuletræet.



10. december fik jeg et "W" og et "C" fra DesignLetters og en grøn neglelak.



I dag var jeg så heldig at få en rigtig flot navyfarvet t-shirt med et skull på og et kortspil.




Jeg kan vist allerede nu konkludere, at jeg aldrig bliver for gammel til det hyggelige i at stå op til små pakker hver dag. Det gør det altså lidt nemmere at komme ud af dynens varme omsvøb og i gang med hverdagen (og weekendmorgenerne for den sags skyld). Vi har også allerede aftalt, at vi på den ene eller anden måde vil begave hinanden med pakkekalendere næste år. For der er jo mange fine juleting i butikkerne nu, som man allerede kan købe ind og gemme et års tid, hvis der lige er noget, som minder mig om en af de to. Indtil videre har jeg dog ikke købt noget til næste års gaveshow, men lur mig, om jeg ikke når at gøre det, inden alle juletingene er fjernet fra supermarkederne, Søstrene Grene og Tiger :-)

2 kommentarer:

  1. Så fine ting i hiver hinanden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg klager bestemt ikke over mine to pakkekalendergaver hver morgen. De har været SÅ gode til at finde på fine små ting :-)

      Slet