lørdag den 7. december 2013

Strandtur i november

Da jeg var i sommerhus med to gode veninde, som jeg skrev lidt om her, sluttede vi herlighederne af med en iskold men ufatteligt smuk gåtur ved vandet. Vi blev enige om, at det var for fesent at være så tæt på vandet og i sommerhus uden at opleve bølgernes brusen og sandet. Vi pakkede os ind i varme klæder og traskede langs stranden - man får simpelthen snakket så godt på sådan en gåtur. Og det er skønt at blive blæst igennem af sådan en omgang havvind.

Jeg vil bare lige vise jer billeder af, hvor flot stranden (og mine veninder, haha!) tog sig ud sådan en søndag sidst i november.



Jeg ville sådan ønske, at det her billede var knivskarpt - og med lyd!



Jeg kan næsten høre dem grine og fnise, når jeg ser det her billede. De bedste grin.



Selv med vinden i håret, er hun en af de fineste.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar