onsdag den 23. december 2015

Blogjulekalender // 23. december

Lillejuleaften. Så er den helt store julefinale inden for rækkevidde. Som i mange andres hjem, så har vi brugt aftenen på at pynte juletræ. D. 23. december er manden og jeg altid sammen med den familie, som vi ikke skal fejre juleaften sammen med. I år var vi derfor ved svigerfar, hvor der blev sat stjerne på trætoppen, spillet julemusik, serveret gløgg og æbleskiver samt udvekslet gaver. Har I også visse traditioner lillejuleaften?

Jeg har ligget krøllet sammen på sofaen eller i sengen det meste af dagen. Næsten elleve timers julefrokost med kollegerne i går havde altså sat sine spor. Av for den, hvor har jeg været træt og skidt tilpas. Festen var dog virkelig sjov, så den var al dårligdommen værd :-) Jeg har nået at se julekalender, en masse YouTube-videoer, hentet den sidste pakke i den lokale Netto (altså i Swip Box, pakken er ikke købt i Netto) og lagt en plan for morgendagens program. Som altid har jeg en næsten uendelig to-do-liste d. 24. december.

Nu nærmer vi os enden på min julekalender herinde. I dag er det endnu en blogger med base i Odense, der deler lidt ud af sine julerier. Kristina Lyngsø har svaret på tre spørgsmål, så hvis I vil vide mere om hendes kreative udfoldelser i december eller hvem der pynter juletræet, så læs med her.



Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Kristina er en virkelig inspirerende bloggerinde, der skildrer hverdagen, kreative inputs, glæden ved genbrugsguld og alt der i mellem. Det foregår på kristinalyngsoe.dk. Kristina beskriver sig selv som lidt af et sammensat menneske - hendes hjerte banker nemlig for meget mere end ét emne. Hun er uddannet inden for biomedicin og fortsætter som Ph.D.-studerende i det nye år. Der ud over er hun vild med natur, friluftsliv og mad. For ikke at nævne, at hun har en kriblende kreativitet og skabertrang, der kommer til udtryk, når hun folder sig ud som designer. Faktisk var Kristina en af de designer, der havde ting i den butik, som jeg var medleder i sidste jul. Jeg elsker at følge med ved odenseanske bloggere, og særligt når de formår at formidle stort og småt på en ligetil og fængende måde. Det formår Frøken Lyngsø, så stik snuden ind forbi hendes blog.
   
Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar